مقالات گاوصندوق
مقالات گاوصندوق
محبوب ترین ها

خيلي از ما يادگاري‌هايي عزيزي داريم که بايد از دسترس ديگران دور بمانند. علاوه بر اين نگه‌داري ايمن از پول، طلا و جواهر و وسايل گران‌قيمت در خانه ريسک بالايي دارد، مگر اينکه آن‌ها را در مکاني امن نگه داريم. گاوصندوق کتابي «هليکس» (Helix) محفظه‌‌اي است ايمن که مي‌تواند به‌خوبي از پول، سکه، وسايل گران‌قيمت و يادگاري‌هاي شما مراقبت کند. اين گاو صندوق را مي‌توانيد به بهترين شکل در ميان کتاب‌هاي خود استتار کنيد.
گاوصندوق کتابي هليکس، محفظه‌اي است که کاملاً شبيه به يک ديکشنري طراحي شده است. در نگاه اول جلد سرمه‌اي رنگي را مي‌بينيد که روي آن اسم کتاب (The new English Dictionary) نوشته شده است. اين جلد درواقع درپوش اين صندوق است. زير اين جلد در ديگري وجود دارد که زير آن محفظه‌ي نگه‌داري وسايل قرار داده شده است. روي اين در دوم قفلي تعبيه شده که براي باز و بسته کردن آن بايد از دو کليدي که درون جعبه قرار گرفته، استفاده کنيد. با قفل کردن اين گاو صندوق و قرار دادن آن بين کتاب‌هايتان خيالتان از بابت وسايل باارزشتان راحت خواهد بود. چرا که از يک طرف تشخيص صندوق بودن کتاب مشکل است و از طرف ديگر حتي در صورت تشخيص دادن آن، باز کردن قفلش کار آساني نيست. پس اگر هميشه در وقت خروج از خانه يا در مهماني‌هايتان نگران دزديده شدن يا سرک کشيدن ديگران به وسايل شخصيتان هستيد، با تهيه‌ي اين صندوق از گردش و مهماني خود لذت بيشتري ببريد.

 

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 235
برچسب ها :

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:27 ] [ محمد حاجیلو ]

اگر به دنبال مکانی امن برای نگهداری اسناد و مدارک و اشیا قیمتی خود هستید، اگر به سالم ماندن اسناد خود در برابر آتش‌سوزی فکر می‌کنید. شرکت بویل کره با تولید گاو صندوق مدل T360 نیاز شما را مرتفع نموده است. این گاو صندوق علاوه بر امنیت از ظاهری زیبا نیز برخودار است. این گاوصندوق توانسته است تمامی استاندارد‌های آتش‌سوزی روز دنیا را از کشور‌های مختلف کسب نماید، که این امکان را به گاوصندوق T360 داده است که اگر آن را در کوره آتش با گرمای 1000 درجع سانتی‌گراد به مدت یک ساعت قرار دهید دمای داخل آن از 170 درجه سانتی‌گراد بیشتر نشود. این مقاومت سبب حفظ پول‌ها و مدارک شما در برابر آتش‌سوزی خواهند شد. البته برای رسیدن به دمای 1000 درجه سانتی‌گراد در آتش‌سوزی خارج از کوره در حدود 5 ساعت زمان لازم است. قفل این گاوصندوق به صورت دیجیتالی است که قابلیت تعریف 5 کاربر را دارد. این گاو صندوق قابلیت تعریف رمزهای 4 تا 8 کاراکتری را دارد. در کف این صندوق سوراخ مخصوصی وجود دارد که توسط پیچ مخصوصی که داخل صندوق قرار دارد می‌توان آن را به زمین پیچ نمود. برای باز کردن این صندوق وجود کلید و رمز الزامی است و صندوق با رمز تنها یا کلید تنها باز نخواهد شد.

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 290
برچسب ها :

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:24 ] [ محمد حاجیلو ]

اگر شما هم به امنیت و حفظ اسناد مدارک خود در برابر آتش سوزی اهمیت می دهید و همچنین اگر شما به دنبال مکانی امن برای پول و اشیا با ارزش خود می‌گردید قطعا نیازمند یک گاوصندوق امن و با کیفیت و دارای استاندارد های روز دنیا هستید. شرکت بویل کره سعی کرده است با تولید گاوصندوق های سری BFB این نیاز شما را بر طرف نماید. «صندوق الکترونيکي بويل مدل BFB-450A» محصولی مناسب برای مصارف خانگی با ارتفاع 45 سانتی‌متر عرض 51 سانتی‌متر و عمق 51 سانتی‌متر می باشد. این گاوصندوق توانسته است استاندار های آتش سوزی ژاپن ،کره ،سوئد ،روسیه و آمریکا را بدست بی‌آورد به همین دلیل این گاو صندوق قادر است تا در دمای 1000 درجه سانتیگراد کوره به مدت 2 ساعت از اسناد و مدارک و اشیای با ارزش شما محافظت نماید . این گاوصندوق همچنین دارای استاندارد ضد سرقت UL آمریکاست. از امکانات این گاو صندوق می‌توان به وجود آلارم در آن اشاره نمود که در صورت فعال بودن با وارد آمدن هر گونه ضربه یا جا به جایی شروع به آژیر کشیدن می‌نماید. این گاوصندوق دارای سیستم قفل کن اتومات بوده که در صورت بستن درب به صورت اتومات قفل خواهد شد و برای باز شدن نیاز به ورود محدد رمز است.این گاوصندوق دارای کلید کامپیوتری غیر قابل ساخت بوده همچنین این قابلیت را دارد که برای باز شدن نیاز به کلید داشته باشد یا در صورت نیاز کاربر با رمز تنها باز گردد.این گاوصندوق قابلیت پیچ شدن را دارد و چرخ های آن باز شونده هستند.

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 244
برچسب ها :

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:21 ] [ محمد حاجیلو ]

اجناس قیمتی و ارزشمند هدف اول سارقین برای سرقت به شمار می‌آیند و صاحبان این اجناس برای حفظ و نگه‌‌داری آن‌ها تمام توان خود را به کار می‌گیرند. یکی از راه‌کارهایی که صاحبان اجناس قیمتی و ارزشمند برای حفظ و نگه‌داری انجام می‌دهند نگه‌داری از آن‌ها در گاو صندوق است. استفاده از صندوق‌ها علاوه بر افزایش ضریب ایمنی به صورت فیزیکی، می‌توانند نوعی بار روانی را برای سارقان ایجاد کرده و به نوعی دست نیافتنی بودن اجناس و ایمنی بالا را در ذهن آن‌ها تداعی کنند، چرا که یک سارق ترجیح می‌دهد از مکانی که  از ایمنی کمتری برخوردار است سرقت کند. صندوق‌ها انواع مختلفی دارند و برای تهیه‌ی آن‌ها باید به کاربری و اجناسی که قرار است در آن‌ها نگه‌داری شود توجه کنید. جنس بدنه و نوع قفل گاو صندوق اهمیت زیادی دارد، چرا که مستقیما با میزان ایمنی آن مرتبط است. محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید صندوق مدل «5005» است که توسط شرکت «هانی ول» (Honeywell) تولید می‌شود. اگر بخواهیم از توصیف بخش خارجی این محصول شروع کنیم اولین نکته بدنه‌ی فولادی آن است با رنگی کوره‌ای رنگ‌آمیزی شده است. ابعاد این صندوق 17 × 17 × 23 سانتی‌متر بوده و وزنی برابر 2.3 کیلوگرم دارد. یکی از مزایای این محصول مکانیزم قفل آن است که به صورت الکترونیکی عمل می‌کند. در صورتی‌که رمز قفل را فراموش کرده یا نخواهید از رمز الکترونیکی آن استفاده کنید می‌توانید از کلید آن استفاده نمایید. این محصول وزن بالا یا ضخامت بدنه‌ی زیادی ندارد و برای منزل یا فروشگاه‌ها مناسب است. قسمت داخلی این گاو صندوق دارای یک محفظه بوده و ضخامت در آن با احتساب فضای اشغال شده توسط مکانیزم قفل الکترونیکی 5.4 سانتی‌متر است. در صورتی که برای بار اول از این محصول استفاده می‌کنید بهتر است دفترچه‌ی راهنمای آن را مطالعه کرده و از قرار دادن کلید درون آن پرهیز کنید. این صندوق وزنی برابر 2.3  کیلوگرم داشته و این موضوع موجب شده است

 

 

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 237
برچسب ها :

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:16 ] [ محمد حاجیلو ]
.: Weblog Themes ByWeblogSkin :.
درباره سایت

عضویت / ورود
نام کاربري :
رمز عبور :

خبرنامه

آمار سایت

آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 4
تعداد کل نظرات : 0

برچسب‌ ها
سایت
آرشيو مطالب
آپلود سنتر دایمی
امکانات وب